Tema: Re: Q: Biometriniai duomenys į pasą/atk
Autorius: RJ
Data: 2009-06-30 16:14:14
O as manau, kad viskas saugoma pas sorosa ir zydus!? :D
Tik taip ir ne kitaip!

Kas del teismo ir pan., tai priimdamas LT pilietybe tu isipareigojai
ir laikytis istatymu. Na be asm. dokumento tikrai negali gyventi.
O asmens dok. be nuotraukos ko gero yra tik gal kokioj afrikoje :)

P.S. Pameni legenda, klajojusia pries koki desetka metu,
kam reikalinga banknotuose metaline juostele? :D
Pamastymui :)

P.S.S.Tik filmuose vienoje ekrano puseje skrieja gretaigretai
pirstu atspaudu ar veidu imidzai, o kitame ekrane tavo
nuotrauka. Per 3sek. surandama is keliu DB duomenys,
ir nupaisomos linijos tarp abieju imidzu. :D Nu tipo rastrai :)