Tema: Re: Q: Biometriniai duomenys į pasą/atk
Autorius: Eimis
Data: 2009-06-30 15:48:28
"RJ" <ukuk@kuku.aa> wrote in message
news:h2ctok$od5$2@trimpas.omnitel.net...
> "Eimis" <eimisas@centras.lt> parašė naujienų

> paskambink migracijos(??) ar kokia ten tarnybai. Turetu suteikt info manau

> Jojo... Maziau ziurek filmu. O kaip paskui atgal "atvektorizuoti"
> jeigu nori atspausdinti veida ant korteles?

Manau, kad saugoma greta fotkės. T.y. įprasta fotkė skaitmeniniu rastriniu
formatu ir abrozdėlis atpažinimo sistemoms. Dėl filmų - tai pardon, bet
nesupratau prie ko. Aš tiesiog apie tai, kad nėra reikalo valstybei turėti
su mano persona susietus pirštų antspaudus ir abrozdėlio pavyzdį, jei tai
nėra įgalinta oficialiu teismo orderiu. Aš tiesiog tai laikau nepriimtina,
dalinai antikonstituciška, galiausiai kvepia zekų kultūra.