Tema: Re: Q: Biometriniai duomenys į pasą/atk
Autorius: Eimis
Data: 2009-06-30 16:33:22
"RJ" <ukuk@kuku.aa> wrote in message
news:h2d336$1id$1@trimpas.omnitel.net...
>O as manau, kad viskas saugoma pas sorosa ir zydus!? :D
> Tik taip ir ne kitaip!

:-). Apie saugojimo vietą aš nekomentuoju. Kaip taisyklė, jei duomenys
nutekėjo, tuo labiau skaitmeniniai, jie gali atsidurti pas ką tik nori,
dažniausiai už pinigus.

> Kas del teismo ir pan., tai priimdamas LT pilietybe tu isipareigojai
> ir laikytis istatymu.

Bet tai niekaip nepašalina, mano kaip žmogaus teisių nesutikti su jais.
Įstatymas, bent mano nuomone, yra socialinis susitarimas, jei nepereina tai
ne baudžiamosios teisės sritis.

> Na be asm. dokumento tikrai negali gyventi.

Šiaip žinau bent kelis žmones taip gyvenančius. Ne bomžus ir ne
nusikaltėlius. Tiesiog jų toks asmeninis pasirinkimas ir jie veda tokį
gyvenimo būdą, kuriam to užtenka.

> O asmens dok. be nuotraukos ko gero yra tik gal kokioj afrikoje :)

Iškraipote mano žodžius, gerbiamasi. Prieš nuotrauką, skirtą patalpinti ant
dokumento - aš nieko prieš. O štai, kad nuotrauka būtų saugoma skaitmeniniu
formatu, tuo labiau - lengvai palyginamu
(skaitmenizuotu/vektorizuotu/etc.) - to aš nepageidauju.

> P.S. Pameni legenda, klajojusia pries koki desetka metu,
> kam reikalinga banknotuose metaline juostele? :D Pamastymui :)

Pritempta prie temos. Dalinai sutinku, dalinai ne.

> P.S.S.Tik filmuose vienoje ekrano puseje skrieja gretaigretai
> pirstu atspaudu ar veidu imidzai, o kitame ekrane tavo
> nuotrauka. Per 3sek. surandama is keliu DB duomenys,
> ir nupaisomos linijos tarp abieju imidzu. :D Nu tipo rastrai :)

Ne tik filmuose. Netgi LT galima įsigyti įeigos kontrolės sistemų, kurios
veikia panašiais principais. Kaina ~4-6 kLt eilės. Čia taip pat pamąstymui.