Tema: Re:Q: Biometriniai duomenys į pasą/atk
Autorius: shmikis
Data: 2009-06-30 17:09:02
Tai galima paciam uzduosiu dviem postais auksciau buvusi klausima:

O tai NX sito viso reikia? :)

Vien todel kad i amerika vaziuoti reikia biometriniu duomenu mikroschemos dabar visiems reikia eit pirstu antspaudus priduoti?

Net jei kas nors irodytu, kad tevynei bus geriau jei mano antspaudai bus i pasa iklijuoti, o tai NX dar juo elektroninei formoj tureti ir i RFID'a kisti, kad per atstuma galetu nuskaityti?

mano nuomone sita dalyka sugalvojo dvi valstybes kariaujancios su talibanais - jav ir UK. o labiausiai jiems padeti sioje kovoje uzsimane LT klierkai: mol labai geri pasirodysim, tai ir beviizi rezima gausim ir siaip gal kada pravers kam nors tie duomenys. o is tikro nei reikia tevynei situ duomenu nei ten ka..