Tema: Re: Q: Biometriniai duomenys į pasą/atk
Autorius: Eimis
Data: 2009-06-30 15:59:16
"RJ" <ukuk@kuku.aa> wrote in message
news:h2d0ot$ted$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat paklausk saves, nx to reikia... Duomenu kiekiai afigieni,
> lyginimas (resursai) irgi afigieni. 3mln snukiu (nu ok, 1Mln),
> apdorojami chm... 1000yje vietu. Nx to reikia isskyrus samokslo
> teorijas?

Samokslų teorija nereikalinga tik statistinei vidutinybei. T.y. tokiam,
kuris gyvena pagal jam primestą gyvenimo modelį. O pabandyk kiek nors
pakelti galvą, tapti labiau matomu, pasiseks tau verslas, ar atsiras kokių
nors interesų, kuriuos pasak įstatymų būsi priverstas derinti su klika, arba
tapsi kokia vieša persona -> viskas gali labai greitai atsigręžti prieš
tave.

Aišku aš čia toli užmetu ir pritempiu, bet vis dėl to. Mano mintis -
nereikia sudaryti precedento.

> Tarpt. oro uoste kazkiek reasono yra,
> sugaudyt saviems zulikams is most wanted listo, ar kokius bin ladenus.
> Bet tai uzteks normalios barzdos, kepures ir pan- viskas eina velniop.
> Nu bet tarpuvarteje kabint kamera del chekinimo

Maišai du dalykus - progrindinę veiklą ir normalią veiklą, kurią perdėm
[neteisėtai, neetiškai, nepagrįstai] stebi valstybinės institucijos. Tai du
visiškai skirtingi dalykai. Nebent tu naiviai įsivaizduoji, kad visi
valdininkai ir pareigūnai elgiasi tik įstatymo rėmuose, vardan teisės,
laimės, lygybės ir brolybės ir neturi labai akivaizdžių savanaudiškų
interesų.

O dėl technikos - pardon, bet Mhz, Gb, Kbps ir visi kiti dalykai - Mūro
dėsnis, kurį galima perfrazuoti paprastai - kas du metus tas pats galingumas
kainuoja dvigubai pigiau. Kol kas LT gyventojų prieaugis (net ne saldo)
sukinėjasi geriausiu atveju apie 0'lį. Taigi ceteris paribus, kiekvienais
metais stebėti vieną pilietį elektroninėmis priemonėmis masiškai tampa 25%
pigiau.