Tema: Re: Q: Biometriniai duomenys į pasą/atk
Autorius: Eimis
Data: 2009-06-30 12:55:12
"RJ" <ukuk@kuku.aa> wrote in message
news:h2cm3e$bh6$1@trimpas.omnitel.net...
> 2. Pirstu atspaudus gali atsisakyti duoti. Nufotkins tai tikrai.

Tai gerai bent tiek, jei čia reali informacija.

> Veido geometrija, tai cia kaip? Ismatuoja tavo ausis? :D

Juokas geras :-) Bet bent kiek aš suprantu, tai abrozdėlio vaizdas yra
vektorizuojamas, taip, kad tavo veidelis būtų išreiškiamas unikalia vektorių
aibe, kurią eitų sulyginti pagal reikalą su originalu. Manau toks rinkinys
saugomas ir valstybinėse DB, ir po kokiu sertifikatu guli...

> Ir siulymas butu maziau CSI ziuret, kur pirstu atspaudai
> lyginami is keliu nacionaliniu DB on fly ekrane :D

Visiškai nežiūriu. Tačiau viskam yra ribos. Nes greitai tokiais tempais
šalia įrengs masturbatoriumą DNR pavyzdžiam duoti...