Tema: Re: ispejimo lapelio niuansai
Autorius: Rivo
Data: 2009-06-12 13:13:31
niu bet sitam direktoriui galima gi pasakyt, kad ten tik laikinas darbas
nusimate... O dabar cia toliau patenkintas dirbsiu :-) Dar ir buteli galima
su direktorium isgert ta proga, kad vertina darbuotoja ir net krizes
akivaizdoj stengias išlaikyt geriausius darbuotojus :-)
Ir stebet reakciją, kai supras, kad daba teks nauja lapeli rasyt, su nauja
data ir moket alga uz pratesta laikotarpi...