Tema: Re: Kas ryzi - wizzair ar a??
Autorius: Audrius
Data: 2017-08-07 12:40:09
Stebiuos ir neatsistebiu daugel metų - ant kiek reikia būt pažengusiu 
"išvartytoju", kad "viską išmanyt" (o iš tiesų - tik kaišiot savo trigrašį 
nuolat ir visomis temomis), o jei pasijunta "suveltas" - čia pat geba 
žaibiškai nukreipt temą ir daryt klaviatūrakaubojiškus laidariterinius 
"najiezdus". Sveikinu! Normaliems žmonėms to nepasiekt. Gal todėl jie čia ir 
nesmirsta kiauras dienas, o tik užsuka seno pipratimo vedini, bet kaskart 
vis rečiau..

"Linas Petkevičius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message 
news:om9000$s7j$1@trimpas.omnitel.net...
> Pradekime nuo to, kad tai jau visai nebeturi nieko bendro su pradine 
> isdestyta ideja - tosk reguliavimnas tikrai nera lektuvo valdymas. Nes 
> pagal tokia logika, gatveje pastacius reguliotoja su lazdele, mes jau 
> isradome google automatini automobili.
>
> Is ktos puses,kaip neskambetu neitiketinai - formalia ziurint dispeceris - 
> asssist and advice funkcionierius. Taip - jis gali uzdrauti leistis į oro 
> uosta, paprasciausiai "uzdaryti" ji tam tikram bortui. Ir kapitonas elgsis 
> lygtai nera to nusileidimo tako. Bet visi kiti veiksmai - dispecerio 
> galios labai maza. Ir beje - bent jau USA dabar diele karai, del norimu 
> jiems suteikti didesniu teisiu. Nes paprastas niuansas - didesnes teises, 
> didesnes pareigos, didesne atsakomybe. O kam jiems tai?
>
> "aaa"  wrote in message news:om872t$a8b$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nesuprantu kas visgi kontroliuoja bendrą situacija ore ir ant žemės. Tipo 
> į
> didelį orouosta ~ vienu metu atskrenda 10 lėktuvų visų jų pilotai patys
> įsivertina situacija kad tūps ant 4 tako nes jis iš viršaus atrodo lygtai
> neapledėjęs ir lygtai tuščias (jei turi noro apie tai pasako niekam
> nereikalingam dispečeriui). Ir toliau kažkaip nebeįsivaizduoju saugaus
> situacijos tęsinio jei dispečeris negali LIEPTI (šitą veiksmą vadinkit 
> kaip
> norit) pilotams keisti aukščio, sukti ratus, tūpti į būtent tą taką ir tuo
> momentu ir t.t. t.t. t.t.
>
> "Linas Petkevičius"  parašė naujienų
> news:olrqbu$po7$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Ne. Dispeceris - assists and advice. Savoka "duoda leidima" po tuo niekaip
> nepatenka. Tuo labiau tai nepatenka po savokomis, pagal kurias butu galima
> laikyti, kad nusileidima kontroliuoja ir uz ji atsako dispeceris.
>
> "Audrius"  wrote in message news:olqbt1$ooj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O prie ko cia "LIEPT"?
> Liepiamoji nuosaka apskritai neegzistuoja.
> Dispeceris informuoja ir nurodo, o ne liepia.
>
> "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message
> news:olpuor$dvt$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai skrydziu vadovas gali LIEPT orlaivio vadui leistis? :)
>>
>> "Audrius"  wrote in message news:olptur$d8p$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Leidima leistis duoda dispeceris, sprendima priima orlaivio vadas.
>>
>> "Linas Petkevi?ius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message
>> news:olptk6$cu8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Skiriu. Kas priima sprendima - leistis ar ne ir kokiu budu tai daryti? 
>>> Dispeceris ar lektuvo vadas?
>>>
>>> "Audrius"  wrote in message news:olpsnk$c0f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Tai gal skirk aviadispecerius nuo serviso komandu!
>>>
>>> "Linas Petkevi?ius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message
>>> news:olp8l8$pj6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Juokingiau butu jei visokie ground servisai pradetu vadovauti orlaivio 
>>>> kapitonui, kaip jis turi leistis. Kitas varianta - nejuokinga ir labai 
>>>> daug fejerverku.
>>>>
>>>> "Audrius"  wrote in message news:olp8ea$pdf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Metu anekdotas!!!
>>>>
>>>> "Linas Petkevi?ius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message
>>>> news:olp480$luv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> ... Ir tik po to jau zemeje jis aiskinis su CAA, bet dispeceris yra tik
>>>> liokajus...
>>>>
>>>>
>>>> ---
>>>> This email has been checked for viruses by AVG.
>>>> http://www.avg.com
>>>>
>>>
>>