Tema: Re: Kas ryzi - wizzair ar aš?
Autorius: benamis
Data: 2017-07-26 15:58:05
Gal ne taip supratai, as nesakau kad yra sudas ir niekada nekelti kojos i ju
lektuva. Jie suteikia galimybe didziuliam ratui zmoniu pamatyti salis,
kurios pries tai buvo tik svajonese. Skraidau jais be problemu, tiesiog
zinau, kas gali nutikti, kokios to pasekmes ir todel kritiskai vertinu tas
pasakas kokie jie yra pukuoti ir grazus.

Na ok, nusipirkai skrydzius 5 asmenims, atostogu i vidurzemio juros regiona.
Skraido antradieniais ir penktadieniais. Atsaukia, skrydi (buvo panasus
verksmai delfyje tik nepamenu krypties kur buvo atsaukta). Na eini prie
lufthanzos langelio ir perki skrydzius tai dienai. Jauciu mano kreditke
nepatemptu 5 full fare bilietu ir atostogoms ispudziu manau butu pakankamai.

"none"  wrote in message news:ol9sf8$42q$1@trimpas.omnitel.net...

pagal statistiką pigios avialinijos daug rečiau atšaukia skrydžius. Jei
skraidytum su šeima (5 asmenys mano atveju), tai turbūt taip kreivai
nežiūrėtum į pigias avialinijas.