Tema: Re: Kas ryzi - wizzair ar aš?
Autorius: benamis
Data: 2017-07-27 15:51:59
Kad per LH pirkta nieko tokio, jie gi partneriai. Jus tiek pat lygus kiek ir
pirke tiesiogiai is United. Ir jeigu butu ismete, tai visus tris:) Nebent
atskirai pirkti bilietai, bet tada manau parodytumet pasus, gestu kalba
paaiskintum, kad cia seima ir visus draugiskai issodintu:D

EU overbookas tikrai yra, gal tik graziau tuos reikalus sutvarko. Be
overbooko maziau efektyvus skrydis gautusi

"none"  wrote in message news:olcd0l$5cb$1@trimpas.omnitel.net...

po to įvykio aš pirmą kartą sužinojau apie overbookus, gal EU tokių
dalykų išvis nėra arba bent jau daromi labai slapta ir niekas apie tai
nežino. Tiesą sakant aš bijojau ne to, kad sumuš, o kad išprašys :)
Keliavom 3, du iš jų tik lietuviškai ir rusiškai šneka. Tai jei bent
vieną krapštytų, tektų visiems išlipt. Plius mūsų bilietai per Lufthansa
pirkti, o ne tiesiai iš United.