Tema: Re: Kas ryzi - wizzair ar aš?
Autorius: benamis
Data: 2017-07-26 16:24:44
Cia man asmeniskai buvo nutike su wizzu, bet atsauktu skrydziu esu mates ir
pas ryanair.

Dabar galvoju ar tik ne travel groupse buvo istorija kai nusileido waw
vietoje vno ir toliau veze su autiku. Ne ryanair ten buvo?

"none"  wrote in message news:ola4m6$bs5$1@trimpas.omnitel.net...

Negerai darai, kad apibendrindamas visus pigiakus turi galvoje tik Wizz
air. Jie man irgi labiausiai nepatinka iš visų avia kompanijų
(neskaitant rusiškų).