Tema: Re: Kas ryzi - wizzair ar aš?
Autorius: none
Data: 2017-07-27 12:50:13
po to įvykio aš pirmą kartą sužinojau apie overbookus, gal EU tokių
dalykų išvis nėra arba bent jau daromi labai slapta ir niekas apie tai
nežino. Tiesą sakant aš bijojau ne to, kad sumuš, o kad išprašys :)
Keliavom 3, du iš jų tik lietuviškai ir rusiškai šneka. Tai jei bent
vieną krapštytų, tektų visiems išlipt. Plius mūsų bilietai per Lufthansa
pirkti, o ne tiesiai iš United.