Tema: Re: Kas ryzi - wizzair ar a??
Autorius: Sail
Data: 2017-07-31 14:22:00
Man kazkada irgi priejo ir pasiule, bet ne kita skrydi, o "pasinaudoti
unikalia galimybe paskraidyti pilotu kabinoj" (tais laikais dar nebuvo
grieztai su tuo).

As ta galimybe pasinaudojau, nes buvo idomu, nors valgyt pilotu kabinoj jau
negausi, tai pralosiau ant uzkandos.

Bet ispudziai liko. Paplepejau su pilotais, paziurejau kiek jie realiai
lektuva vairtuoja, kiek autopilotas.

Tai realiai kokias 3 minutes kylant ir 3 minutes leidziantis pilotuoja
zmogus, visa kita auto. Pilotai sake naujuose dideliuose lektuvuose pilotas
isvis nereikalingas, bet paliekamas, nes kitaip zmonems nejauku skraidyti.