Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-16 11:47:18
Nežinau, kaip čia pas tave su tom datom, bet esmė tokia. Išsiunčia raštą, kad už mėnesio keičiasi planas į "Asmeninį". Per tą mėnesį privalai pareikšti nesutikimą. Jei nepareiškei - ups. Jei pareiškei, jei gerai pamenu, turi mėnesį su jais susitarti. Jei nespėjai - ups.

O jei visur spėjai - daugiau užtikrintumo savo jėgomis, ramybės ir pirmyn!