Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-15 11:30:43
nu va ka urodai atrase... 1 laiskas

Rašau Jums apie akcijas, kuriomis galite pasinaudoti
Kadangi numerio xxxxxx  asmeninio plano minimalus mėnesio mokestis yra
didesnis negu Jūs dabar įprastai mokate per mėnesį, tad radau pasiūlymą,
kuris labiau atitinka Jūsų poreikius. Galite pasinaudoti akcija be jokių
papildomų sutartinių įsipareigojimų su planu Bendravimas 3. Per mėnesį
minimalus mokestis būtų 55 Lt su PVM, ir suteikiamas specialus tarifas
0,09Lt su PVM į visus lietuviškus tinklus, be jokio sujungimo mokesčio, taip
per mėnesį paskaičiavus būtų už tą minimalų 55 Lt mokestį gautusi daugiau
nei 600 minučių, taip pat papildomai suteikiama 50 SMS žinučių į lietuviškus
tinklus. Paskutinius 3 mėsesius Jūsų vidutinė išleidžiama suma buvo 57 Lt be
PVM, tad manau šis pasiūlymas yra tikrai atitinkantis Jūsų poreikius.

Dėl numerio xxxxxxx, jam galima pritaikyti akciją, kuri suteiktų specialų
tarifą su planu Bendravimas 1, taip per mėnesį mokėtumėte 25 Lt su PVM plano
mokestį, būtų suteikiamas 0,18 Lt su PVM tarifas į visus lietuviškus tinklus
ir netaikomas joks sujungimo mokestis, taip pat nebutų jokių papildomų
įsipareigojimų.

ir iskart gaunu 2 laiska ...:)

              dekojame uz Jusu laiska.

Dėkojame, kad kreipėtės.
Atsakydami į Jūsų raštą norėtume pranešti, kad senuosius mokėjimo planus
naikiname ir kiekvienam vartotojui suteikiame mokėjimo planą „Asmeninis“,
siekdami pagerinti sutarties sąlygas. Mokėjimo plano „Asmeninis“ privalumas
yra tai, kad už tą pačią sumą, kurią paslaugoms kas mėnesį vidutiniškai
išleisdavote 2008-aisiais metais suteiksime bent 50 % daugiau minučių
pokalbiams ir SMS žinučių nei anksčiau išnaudodavote. Tokiu būdu OMNITEL
savo iniciatyva sumažino pokalbių minučių ir SMS žinučių tarifą.
Jeigu dėl kokių nors priežasčių manote, kad Jūsų poreikius geriau atitiktų
kitas mokėjimo planas, siūlome Jums pasirinkti bet kurį kitą OMNITEL
mokėjimo planą, skelbiamą tinklapyje www.omnitel.lt.
Informuojame, kad sutarties nutraukimo atveju, numatytos netesybos nebus
skaičiuojamos, tačiau prašysime padengti bendrovės nuostolius. Nuostoliai
yra nuolaida suteikta mobiliojo ryšio įrenginiui įsigyti.
Kiekvienas klientas mums yra svarbus. Maloniai kviečiame kreiptis į
artimiausią OMNITEL prekybos saloną ar Klientų aptarnavimo centrą trumpuoju
numeriu 1533 (skambučio kaina – 0,49 Lt), kur pasiūlysime Jums priimtiną
individualų sprendimą.
Tikimės sėkmingo tolesnio bendradarbiavimo.

Su pagarba
OMNITEL Klientu aptarnavimo centras,
tel. : 1533, 8 ~ 698 63333, 117 Infolinija,
faksas (8 ~ 5) 2745574,
el. p. info@omnitel.net

taigi,.. kaip korektiskai pasiust juos ant 3 raidziu ??   nes rastas buvo
rasomas  kai jie vienasaliskai pakeite planus ... nebuvo jokiu kitu
alternatyvu ....
o sita rastliava ka jie atsiunte  kazkokia parodija:):)
ir gal galit pasufleruot   kokie ten straipsniai atsakymui i sita ju
pastraipa???