Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-16 11:31:28
na konkreciai kazko naujo isiskaites neradau bet  nieko nekeicia vistiek
varau i omnio salona rasau rasta del sutarties nutraukimo ...pakeliui dar
pro bite prabeksiu  nes dvieju numeriu  vistiek reikes ... BET !!!!

ar nepacio "blyno" zodziai ""Tu neprivalai grąžinti (visu nuolaidu), jei dar
nepraėjo mėnesis nuo naujo plano pateikimo.""

apskustas ju planas buvo kovo 13 diena  , kovo 15 diena keitesi planas .o
..balandzio 15 d gavau atsakyma i prasyma, ta mineta omnitelini sablona   ...
tai gaunasi kad jau naujas planas yra isejes !!!   ir israsyta jau bus
siandiena pirma saskaita ..ir jau praejes 1 menuo  bet ne del mano kaltes!!
o jie nedave atsakymo virs menesio !!!! o kai dave atsakyma vistiek be
isvadu per kuri turiu vel rasyt rasta del nutraukimo ..!!!
kaip cia daba gaunas :(:(:(