Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-15 13:04:24
ups dekui .. bet ..
 dar smulkmena tokia ...     pas mane yra 3 numeriai ... ir omni conecctas
:)
ir paskaicius kelis postus teoriskai galima nutraukti visas
sutartis(iskaitant net conecta) .. ty ne tik tas kurioms yra pritaikyti
asmeniniai planai ...
nes pas mane 2 numeriai su asmeniniu 1 dar skaiciuojamas .....
tad kaip cia is tikruju ???

ir  kiek suptratau  dabar gavus toki atsakyma is omnio kaip trasiau
anksciau..

einu i omnio salona rasau  prasyma nutraukt sutartis  remdamasis

6.222 straipsniu. Restitucija
 ir  6.245 straipsnio 3 dalim

ty kad jokio teisinio pagrindo reikalauti  uz tel kompensaciju neva mano
jiem padarytos zalos negali todel as nutraukiu viska nafig :)

ir .. kaip su tuo numeriu kur jie dar nepritaike asmeninio ??  galiu prasyt
nutraukt ??