Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: Tomas
Data: 2009-04-16 11:30:13
Man dar geriau(?) gavosi - menesio pradzioj dar buvo Verslas 5, sakau reik
susimazint, skambinu i centriuka kad pakeistu i Veikla 2. Sako mergele kein
problem, faksuok prasyma. Isfaksuoju, laukiu ziniu, pries Velykas skambinu,
sako b..., padarem tau Asmenini ir dziaukis, jei nori nutraukt - mokek nauda
etc. Niekam neidomu kas ka sake anksciau. Pasiruosiu rasliava (buvo zemiau
nuorodos), einu vakar i Omni, ten su nuliu emociju, be jokiu rastu ir naudu
pakeicia man i Veikla 2. Po valandos sms kad pakeista. Tai dabar ziuriu kas
bus toliau.

--
Pagarbiai,

Tomas Strelčiūnas