Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-15 15:02:23
o tuo kad faxso stampas  ant ju  gautos kopijos bus , jau turiu
registruotcijos numeri mano prasymo.. ir galu gale atejusi turiu  laiska is
ju su prierasu
""Informuojame, kad sutarties nutraukimo atveju, numatytos netesybos nebus
skaičiuojamos, tačiau prašysime padengti bendrovės nuostolius. Nuostoliai
yra nuolaida suteikta mobiliojo ryšio įrenginiui įsigyti."" va sis prierasas
man ir atrodo bauginanciai nes telefonas  buvo imtas ne pigus  bet jis
neveikia kaip turi but   ir as juo nesinaudoju  ir niekaip negaliu per mttc
biurokratija  issimust net rasto kad jis debilavotas ) na ne apie tai

tad klausiu ar yra kasnors suitvarkes omnio problema  su pakabintu telefonu
ant sutarties??
ar vis tik yra spraga is vartotojo puses neiseis isvenkt nuostolio padengimo
ir reikalaus atiduot $ uz tel  kas yra apie 1600 lt