Tema: Re: negaunamas atsakymas is omnitel del sutarties nutraukimo .. kas toliau??
Autorius: Pilas
Data: 2009-04-15 10:07:02
jie ten kazkiap pagal kazkoki savo statusa kaip aiskino omnio mergina per
menesi turi/gali atsakyti.

na jau kaip ir menuo ..

as tai perkeliau numeri, is kart atsiunte laiska kad netesybu nebus. tik
nauda gali reikti grazinti.
va tada issiunciau per atstovybe su anspaudu kad gauta faksa pretenzija kad
gali eiti su savo naudom pasivaikscioti.
ziuresim . bet kokiu atveju RRT turi procedura kaip be teismo spresti ginca.
bet nuosprendis privalomas. taigi jei Omnis lieps paciam eiti
pasivaikscioti, tai eisiu i RRT. o is ten - kur jau lieps :)