Tema: Re: Testamentas ir NT
Autorius: 123
Data: 2017-01-24 20:23:54
> po jos mirties dalijama tik jos puse. Ar tu noretum, kad draugei
> automatiskai pereitu ir vyro dalis? Ne pergerai?

Tai ir sakau, koks tikslas tada rasyt testamenta ir uz ji moket pinigus ???
Nes ji parase motina jau ligos patale pati dukra atveze jai notara ir uz ta
testamenta sumokejo, nes motina mane, kad dukrai palieka viska...

O del dalies, jei jau alhasas atsirado, ji sutinka, kad butu padalinta puse
alhaso puse jos, nes vistiek ji uz viska moka...
bet dabar gaunasi, kad ji sumoka pinigus uz doc ir viska paveldi alhasas ir
gauna nuosavybes doc
 jis gali po to pasakyti naxer man ir cia gerai,
o tu varyk is cia.... ir ka dukra tada gali ???