Tema: Re: Testamentas ir NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-01-10 14:57:28
Reikia islaukti tris menesius - bus paprasciau.

"123"  wrote in message news:o52ljj$j9o$1@trimpas.omnitel.net...

Butas gautas labai senai kazkur apie 1970m pagal paskyra kai juos dar dalino
ir ispirktas dar gyvenant su 1vyru.
ka as zinau kiek dabar verte, 2 kambariai 5 aukstas 5auksciame plytiniame
name, namas senas nerenovuotas, ne miesto centras...
Motina mire pries kelis men.
Daugiau nei pinigu nei turto nera.

kazkas investici> Mazai info.