Tema: Re: Testamentas ir NT
Autorius: ManXP
Data: 2017-01-24 17:39:45
O buvo kazkoks motyvas, kodel taip yra? Nes as irgi isivaizdavau, kad jeigu
yra testamentas (ypac patvirtintas notaro), tai neturetu but jokiu problemu.

Nes pries ~5 metus turejau situacija, kai zmogus buvo parases testamenta
(parasytas ranka, be notaro rekvizitu), kad tam tikra turta po mirties
palieka man. Tai po zmogaus mirties jo sunus dar bande per teisma gincyt
testamenta, tai jau per pirma posedi teiseja jam draugiskai patare, kad
nesvastytu savo laiko ir pinigu, tuo viskas ir baigesi.

"123"  wrote in message news:o67rak$s8t$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]

Tesiu tema.
Advokate pasake, kad pagal istatymus visa turta (buta)  paveldi "alhasas" o
dukrai su testamentu dabar is alhaso reikia puse to buto prisiteisti.
Ka siulysit daryti toliau ???