Tema: Re: dël PVM s/f registravimo
Autorius: Ignas
Data: 2016-09-22 15:18:04
Reikalavimas labai logiškas ir didinantis verslo skaidrumą. IT priemonės
leidžia vis paprasčiau aprėpti vis daugiau duomenų, VMI tuo tikrai naudosis.
Iš pradžių viduje, po to ims keistis duomenimis visos ES mastu. Ateis
laikas, manau padarys taip, kaip kažkas siūlė: SF išrašinėsi iškart VMI
portale, apmokėjimus darysi tik pagal VMI generuotus failus, grynųjų rinkoje
dar labiau sumažės. Dar kai sukurs kokią programėlę momentiniams
atsiskaitymams tarp telefonų tai pz, išvis pamirši kaip grynas euras atrodo
:)