Tema: Re: d?l PVM s/f registravimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-09-21 16:55:39

"Sail"  wrote in message news:nru35h$mt6$1@trimpas.omnitel.net...

>Damusinet programa gali, bet negali faila su duomenim siust i realia
>sistema. Nes sukels duomenis ir fig isvalysi paskiau.

Ta tai tikrai sake, kad bus galima. Nezinau kokiu budu - ar trinant ikelima,
ar uzskaitant paskutini importa, bet minejo, kad tokai funkcija bus.

>Del jusu softo gamintojo uzmusk netikiu, kad jis turejo varianta siuntinet
>xml faila tikrinimui i kokia vmi sistema.

>Specifikacijos duomenu formato buvo jau nuo pavasario, tas taip. Bet
>realios testavimo galimybes ne.

>O realybej isdrozi softa, ir dar dafiga reik tiunint kad praeitu pro realu
>vmi validatoriu.

Ar per koki validatoriu ar per tipo serveri testavo nezinau. Bet kad jau
pries menesi viskas pas mus padaryta ir bent jau liepe mums ramiai sedet ir
nemyzt i bata - zinau. Ne kosminsi gi ten tas formatas, man tik idomiau,
kaip bus imonese su 1000-ais fakturu ir kur visi aisku paskutine diena
bandys viska priduot.