Tema: Re: d?l PVM s/f registravimo
Autorius: Ignas
Data: 2016-09-22 15:06:57
100% teisingai nevyksta, bet klaidas taisom kaip priklauso, o ne "viską
trinam, rašom iš naujo". Panašiai kaip Linas parašė. Irgi buvo snarglių ir
verksmų kol priprato, buvo net pusiau grasinimų tipo "jei jau šitaip, tai
nedirbsiu, arba darysiu, kaip išeina, o kam netinka tegu taisosi", bet
susitvarkė. Kai nepasiduodi graudžiausiai verkiančiam ar garsiausiai
rėkiančiam tai viskas ne taip blogai atrodo.