Tema: Re: d?l PVM s/f registravimo
Autorius: Sail
Data: 2016-09-21 16:41:49
Spalio niekur nematau:

"Maloniai kviečiame Jus pasinaudoti galimybe nuo rugsėjo 23 d. 10 val. iki
rugsėjo 28 d. 17 val. dalyvauti Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos
(i.MAS) elektroninių važtaraščių (i.VAZ) ir elektroninių PVM sąskaitų
faktūrų (i.SAF) posistemių testavime.

Skatiname aktyviai dalyvauti ir taip kartu pasirengti sklandžiam duomenų
teikimo į i.SAF ir i.VAZ startui nuo 2016 m. spalio 1 d. "

Del demo prijungimo info praleidau, bet 99% kad nieko tokio nebuvo. Nes
demo/testavimo prisijungimas yra dabar, 4 dienoms.