Tema: Re: d?l PVM s/f registravimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-09-22 08:34:55
Taisyti galima, bet pagal taisykles. Pas mus buhhaltere - vienintelis
zmogus, į kuri kreipiuosi Jūs ir kuriai pohuj, kas ten ka prigrybavo - daro
ne taip, kaip norim, o kaip priklauso. Pradzioj buvo sunku, dabar jau visi
priprato. Geriau nei su ankstsne, kur viska man leido, o rezultate minus 17
stukiu is savo kisenes.

"Sail"  wrote in message news:nrvq74$60h$1@trimpas.omnitel.net...

Ir viskas vyksta 100% teisingai, be poreikio taisyti saskaitas?

Noreciau tai pamatyt gyvai. Sistema, kai saskaitu buna >1000 per menesi.