Tema: Re: dėl PVM s/f registravimo
Autorius: Sail
Data: 2016-09-22 10:03:51
Nesupranti.

Turi pasidaryti duomenu eksporta is apskaitos programos, ir ja taip
sureguliuot, kad atskirtu iki 100 skirtingo pvm atveju. Jei apskaitos
programa lietuviska gal eksporta padarys gamintojas nes visiems reikia.

Jei programa be aptarnavimo, tai arba eksporta darysies pats, arba samdysi
kas padaro, arba vesi duomenis du kartus. Pasirinkimas tavo rankose.

Ir nesistebek kad skamba sudetingai arba kvailai, cia juk tokia salis kur is
pensininku reikalaujama dokumento irodymui kad jam jau yra 18 metu.