Tema: Re: d?l PVM s/f registravimo
Autorius: Sail
Data: 2016-09-22 10:53:44
100 saskaitu per diena tai 5 saskaitos darbo dienai. Imanoma padaryt rankom.

As del tos pacios suknistos problemos praleidau n valandu mokydamasis
programavimo.
Bet tai man i gera - motyvatorius mokymuisi buvo teisingas, su nustatytais
terminais, aisku kas turejo gautis. Zinios ateity tikrai pravers, nors dar
mokytis ir mokytis iki normalaus programavimo supratimo. Uzat idomu.