Tema: Re: sutvarkė gyvenimą savo vaikams
Autorius: Lapinas
Data: 2016-07-09 19:15:25
Ai, tiesa, rišu savo bazarą, nes tikiu, kad ir LP irgi mokėtų tokioj situacijoj užmaskuoti pinigų nuotėkį.
Nu bent jau ne taip akivaizdžiai tuos pinigus galima į šoną paleist.
Klausimas tik ar LP veltųsi į tokio menko mąsto aferą, bet kad galimybių yra su tikimybe ilgai veikti, nu tai yra ir tiek.
Ir kai veiki vienas yra gerokai daugiau šansų tokią veiklą prasukt, taip kad nereikia čia ieškot visos hierarchijos.