Tema: Re: sutvarkė gyvenimą savo vaikams
Autorius: Bronco
Data: 2016-07-09 02:36:37
On 2016-07-08 21:45, Linas Petkevičius wrote:
> Tu bent jau isivaizduoji, kokia dabar buhalteriu rinka Lietuvoje?
> Mokyklos buhaltere, su biudzetiniu istaigu patirtimi, su teistumu, puse
> liamo skolu - svajoniu kandidatura headhunteriams? Viska meta ir
> isvaziuoja į Klaipeda, kad tik kuo greiciau, per artimiausius dvidesimt
> metu nusimestu kaltes ir skolu nasta ir su ramia sazine sutiktu ramu
> astuoniasdesimtmeti? Mes apie kokia planeta kalbam?

Noriu pastebėti, jog dalis mano komentarų nebuvo taikyti būtent šiai
buhalterei - pensinykei iš Tauragės. Ši tema mane labiau sudomino iš
teisės teorijos pusės, apie ką aš ir rašiau. O kas link minėto personažo
iš Tauragės, tai aš galiu tik jam nusiųsti nuoširdžią užuojautą, ne
daugiau. Reikėjo jai labiau vertinti darbo vietą ir nevogti. Ypač,
solidžiame amžiuje.

Bet. Šitos vienos buhalterės atvejis nėra universalus, o įstatymai ir
teismai negali nieko diskriminuoti amžiaus ar gyvenamosios vietos požiūriu.

O kitas dalykas, jog aš nebelabai suprantu tamstos pozicijos šituo
klausimu. Kažkodėl susidarė įspūdis, jog tu nori pasakyti, kad šią
bobelką reikėjo sodinti į kalėjimą, nes skolos ji nespės atidirbti dėl
amžiaus, darbo negaus dėl gyvenamosios vietos ypatybių ir apskritai
Tauragėje gyvenimo nėra. Ar viską teisingai supratau? Nes teismų
nuosprendžiai negali iš esmės skirtis analogiškose bylose tiek Vilniuje,
tiek ir Tauragėje...