Tema: Re: sutvarkė gyvenimą savo vaikams
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-07-09 09:30:21
Butent tu ir siulai, kad skirtusi. Nes apsivogusiam buhalteriui siulai kalte
atidirbti, kai kitais atvejais tai dar maziau imanoma. Zalos kompensavimo
pririsimas prie atidirbimo - zingsnis teiseje 500 metu atgal. O ka su ja
reikejo daryti nezinau - nuosprendzio neskaiciau, o mano patirtis delfio
interpretacija tokiuose reikaluose nelabai leidzia tiketi.

"Bronco"  wrote in message news:nlpde5$meh$1@trimpas.omnitel.net...

O kitas dalykas, jog aš nebelabai suprantu tamstos pozicijos šituo
klausimu. Kažkodėl susidarė įspūdis, jog tu nori pasakyti, kad šią
bobelką reikėjo sodinti į kalėjimą, nes skolos ji nespės atidirbti dėl
amžiaus, darbo negaus dėl gyvenamosios vietos ypatybių ir apskritai
Tauragėje gyvenimo nėra. Ar viską teisingai supratau? Nes teismų
nuosprendžiai negali iš esmės skirtis analogiškose bylose tiek Vilniuje,
tiek ir Tauragėje...