Tema: Mobiliako kroviklio garantija
Autorius: globetrotter
Data: 2016-07-12 21:31:11
Ištraukiant kroviklį iš rozetės, nulūžo kroviklio viena iš kojelių. Rozetė 
pakankamai gili, todėl kroviklio užlaužimas ar kitokio pobūdžio tyčinis 
sugadinimas kaip ir neįmanomas. MTTC priėmime mergaitė aiškina, kad kroviklį 
reikia priduoti kartu su mobiliaku, tipo testuos mobiliaką su krovikliu ar 
atvirkščiai, nesvarbu, kad kroviklio gedimas akivaizdus ir su mobiliaku 
jokio ryšio neturi. Dar ta pati mergaitė aiškina, kad prieš priduodamas 
mobiliaką, turiu pasirūpinti jame esančia info, nes servise "perinstaliuos 
programinę įrangą ir už duomenų saugumą servisas neatsako!". Pasiteiravus, 
kokio organo servisas lįs prie nesugedusio mobiliako, tai atsakymas - "tokia 
pas mus tvarka". Beje, MTTC priėmime esantis meistras žodžiu patvirtino, kad 
toks kroviklio gedimas yra garantinis ir jį pakeis nauju, bet procedūra yr 
procedūra ir reik priduot kroviklį kartu su mobiliaku.

Čia normali praktika? mano gyvenime pirmas sugedęs mobiliakas garantijos 
metu, tai nežinau kaip elgtis tokioj situacijoj. Klausimas: ar garantinis 
servisas elgiasi teisėtai reikalaudamas priduoti ir mobiliaką, kai gedimas 
ne mobiliake? Tiksliau, ar servisas teisėtai atsisako vykdyti garantinius 
įsipareigojimus, jei aš atsisakau kartu priduoti ir mobiliaką?

mob. LG G4, pirktas internetu iš RDE.LT, atsiimtas RDE parduotuvėje (jei 
turi reikšmės). Beje, tą pačią litaniją apie kroviklio pridavimą kartu su 
mobiliaku postringauja ir parduotuvės personalas...