Tema: Re: Mobiliako kroviklio garantija
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-15 09:30:35
2016.07.14 21:36, Linas Petkevičius rašė:
> Pagal tavo interpretacija - taip gaunasi.

mano kitokia: reiketu keisti automobili pagal garantini.
pagal autoriaus - reiketu palikti garantiniam.

is ko sitas threadas - telefonas tu 10 priedu, pvz vienas is ju yra
kroviklis, kitas ausines ir t.t. sugenda ausines - palieku ausines ir
telefona garantiniam, sugenda kroviklis - velgi palieku telefona
garantiniam. Absurdas? manau, kad taip.