Tema: Re: Mobiliako kroviklio garantija
Autorius: Lapinas
Data: 2016-07-13 11:03:50
Kaunas, Topocentras?
Ta mergaitė visiems privaloma tvarka tą patį aiškina, nes ji negali atsakyti už technikų veiksmus.
Nešiau mobilų dėl korpuso problemų, sakė, kad atnaujins softą. Atsiėmiau mobilų su ta pačia softo būsena.

Priduodant kroviklį tvarka yra tvarka. Nieks ten nieko netestuos, bet garantinis daiktas yra mobilus, ir priduot reikia garantinį daiktą su priedu/ais, jei priedas blogas.

Tau tą patį sako ir MTTC ir pardavėjas.