Tema: Re: sutvarkė gyvenimą savo vaikams
Autorius: Arnoldas
Data: 2016-07-06 17:14:48
na, tai patvirtina, kad LT gali vogti iš valstybės ir jei viską
susidėliosi, kaip reikia, tada "prasisuksi".
kaip ir sakiau, kad buhalterė turtą perrašė, ką atimti iš jos neturi.
Dirbs ir iš algos atskaičiuos 10%. Moteris arti pensijinio amžiaus.
Realiai prasisuko be bausmės.
Dėl to taip ir gyvenam. Kas gali tas ir sukasi.