Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: svyt
Data: 2016-01-26 09:51:09
Atemus teises tebegalioja laikinas dar kelias dienas visu pirma.
 Antra, koks bausmes tikslas, nu teisiu atemimo tikslas? Ar esi
 vergas kuris jauciasi gerai kai jam ribojamos teises i darba,
 teises i laisve, judejima? Man buvo kazkada metams ir pusei metu
 ( anksciau buvo lternatyva moket bauda ar atiduot teises, atiduot
 labiau apsimokejo) ateme teises, vazinejau kaip vazinejes.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/