Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: svyt
Data: 2016-01-25 21:08:59
Man per varzybas buvo nuplyses skardinis ratlankis ties varztais,
 liko prisuktas disko gabaliukas apvalus. Vaziuoju, kazkoks bum ir
 ziuriu prieky tekinis rieda,
pirma mintis kad uzvaziavau ant
 gulincio ir ji pakeliau. Paskui ziuriu, kad nevalit kazko ir
 traukia i sona :) sustojau ir tiek. Jei tuo metu gincyciausi su
 sturmanu ar viena ranka grauzciau obuoli, rukyciau kazi ar
 suvaldyciau automobili, kadangi visas demesys buvo i vairavima
 net issigast nespejau.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----