Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-01-21 09:18:58
On 01/21/2016 08:42 AM, Sail wrote:
> O man sprogo. Bet galine, ir greicio nevirsijau, nes tas aparatas to
> fiziskai negali padaryt.

O tai padangos tvarkingos buvo? Ar tokios, nuo kurių aš į isteriją
pulčiau labiau, nei čia nekurie nuo +50km/h? Nes nu bbž, jos paprastai
šiaip sau nesproginėja. Kita vertus, žinau istoriją apie sprogusią žemo
profilio R17, važiavo greitai, atsitiko nieko.

> Bet jei butu 180 greitis, tai xz xz kuo butu pasibaige.

buvo kam prie 90 sprogo ir kūliais griovin nuėjo

> Anyway, perauklet nesitikim :-). Spausk kiek eina.

bijau tiek spaust :(