Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Sail
Data: 2016-01-21 09:26:40
Ant tilto autostradoj uzvaziuojant buvo metaline juosta, speju ji ir dakale
ta padanga. Islakste vdrebezgi.

Be abejo mirti jai buvo kodel (amzius nors ir be vizualiniu defektu), nors
protektoriaus dar buvo kiek tik nori. Bet tai buvo komercine C tipo padanga.

Crash compilation specialios kur is priekio atlekia nemaciau, bet kiekvienam
yra ne vienas epizodas, kur is priekio atlekiantis nuskina tvarkingai
vaziuojancius..