Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: tas kurs virshyja
Data: 2016-01-20 12:23:49
O tu supranti, kad ant +50 yra dzin ta tavo koncentracija ir
susikaupimas? Ar supranti, kad esi ne vienas kelyje, o aplink tave ne
vien lenktyniniai dainiushai, bet ir senukai, pachmielni ir siaip demesi
i konflikta su boba nukreipe? Gali buti nors ir belenkaip susikaupes,
bet jei toks su boba besipjaunantis uzlis priesais tave, tai tavo
reakcija taves neisgelbes. Ir dar priminsiu-to uzlindejo atzvilgiu tavo
greitis  50 kmh, bet asfalto greitis tavo atzvilgiu 180 kmh, su visomis
is to isplaukianciomis inercijomis ir t t.