Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Sail
Data: 2016-01-21 10:43:22
Imho geriau busas su ceske ir greitis 85, nei lengvuske su zemu profiliu bet
greitis 180.

Konkordas tarp kitko irgi del gelzgalio nukrito.

Kazkada autostradoj vaziuojant 100 kazkas kale i stikla, garso daug bet
atalaike, o kas buvo taip ir nesupratau.
Speju prie 180 buciau ta kazka rades salone arba savo kaktoj.

Taip kad rizikuoji, ir tai darai samoningai, tikedamasis kad nelaimes gali
atsitikt tik kitiems bet ne tau.
Kai buvau jaunas ir as taip galvojau. Dabar jau ne.