Tema: Re: Daugiabutis problema
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-03 19:18:06
pasitikslink, taciau kiek pamenu ketvirtis namo savininku gali kreiptis i savivaldybe, apskusdami adminstratoriu. Surasai viska motyvuotai, pagrindi dokumentais ir po rastu turi but daugiau nei 25 proc. namu bendrasavininku ( pavardes turi atikti Registru centro duomenis!!!)  Ta prasme-reikia stebet kad uz savininka nepasirasytu koks giminaitis ar nuomininkas