Tema: Re: Daugiabutis problema
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-10-17 09:48:32
Briedas kazkoks,
labiausiai del teisininkes ir jos itakos. O jei ateis vaiku darzelio
teisininke ir neleis zmonis pisti, nes vietu ner - irgi klausysi?

"VilmisV"  wrote in message news:5621CD85.1000705@gmail.com...

Visa situacijos esme. Daugiabutis nori atsiskirti nuo administratoriaus
ir isteigti savo bendrija. Per pirma steigiamaji susirinkima
administratoriaus teisininke uzprotestavo susirinkima nes buvo pazeista
procedura prie steigiamojo susirinkimo skelbimo salia skelbimu lentoje
nebuvo istatai iskabinti. Pries pora dienu darem pakartotini susirinkima
vel ta pati teisininke atejusi pareiske, kad musu pirmas susirinkimas
buvo niekinis todel jis negali vadintis pirmuoju o tas kuris vyko negali
vadintis pakartotiniu todel irgi yra pazeidziamos proceduros. O per ta
laika administratorius skubos tvarka be gyventoju pritarimo nieko
neinformaves daro remontus. Susirinkimo metu nebuvo nei vieno kuris butu
pasakes kad tas remontas reikalingas, netgi tas zmogus aplink kurio
langus tvarke tas siules taip pat klause kodel tai yra daroma. O del
siuliu mes jau buvom per ankstesnius susirinkimus nutare, kad kaupiam
pinigus ir kai sukaupsim visa suma atliksim viso namo siuliu remonta.