Tema: Re: Daugiabutis problema
Autorius: VilmisV
Data: 2015-10-17 19:55:41
On 10/17/2015 9:48 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Briedas kazkoks,
> labiausiai del teisininkes ir jos itakos. O jei ateis vaiku darzelio
> teisininke ir neleis zmonis pisti, nes vietu ner - irgi klausysi?

Tai man ir nelimpa tokie dalykai, bet kai kuriem susirinkusiem limpa. As
noriu koncentruotis i ta savavaliska siuliu tvarkyma ir issireikalaut
atsakomybes uz ta savivaliavima.

Kokia butu geriausia veiksmu seka? Mano pamastymai rastiskai paprasyt
administratoriaus detalios info kodel, kas kaip kur kokiu pagrindu. Kiek
kainavo ir t.t. Tada pagal gauta atsakyma parasyt jiem skunda, gavus
atsakyma i skunda rasyt i savivaldybe kad jie normaliai priziuretu ta
administratoriu?

Ka dar butu galima padaryt?