Tema: Re: Daugiabutis problema
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-02 23:00:21
Man nepavyko itakot adminstratoriaus darbo. Savivaldybeje tau pasakys-jei esate nepatenkinti adminstratoriaus darbu-kurkite bendrija. O jei tuo darbu esi nepatenkintas tiktai tamsta, tai suvis jiems giliai nusisvilpt.
Vienintelis dalykas i ka adminstratorius rimtai reaguoja-kaip pamato, kad vista , dedanti auksinius kiausinius, gali pasprukti is ju.  Tam reikalingas visuotinis susirinkimas, kuriame butu iamanoma rast pritarima bendrijos ikurimui. Jeigu adminstratorius mato, kad to tamstai pasiekti nepavyks-deda jisai skersa ant tavo prasymu. Deja, deja-pats dantis atsipinau:)