Tema: Re: Daugiabutis problema
Autorius: VilmisV
Data: 2015-12-02 22:36:31
On 12/2/2015 10:44 PM, Gintas wrote:
> Na, sutik, netgi poliklinika nepuls tau kopijuoti tavosios ligos istorijos, vien telefonu paprasius ir nurodzius, kad tu neturi laiko atvykti .

Nesutinku. Didziaja dali informacijos, kurios as prasau rastu jie
privalo pagal vyriausybes nutarima NR. 831, V skyriu pateikti
administratoriaus interneto svetaineje,  namo skelbimų lentose,
įrengtose bendrojo naudojimo patalpose ar kitose gerai prieinamose
vietose taip pat patalpų savininkams į pašto dėžutes arba, jiems
pageidaujant, paštu ar elektroniniu paštu pateikia: objektų aprašo,
ilgalaikio plano, ūkinio plano, metinės veiklos ataskaitos kopijas,
sąskaitas faktūras, mėnesinius mokėjimų pranešimus, informaciją apie
patalpų savininkų susirinkimų šaukimą...

Pavyzdziui apie vykdomus remonto darbus jie is viso nesiteike informuoti
nei pries nei po. Apie remonto darbu kainas neinformavo nei pries nei no
ir netgi du kartus rastiskai uzklausus kiek tie remontai kainavo i sita
punkta nebuvo atsakyta ir tu man siulai sutikti kad as kaltas kad mano
darbo laikas sutampa su ju darbo laiku ir as negaliu nuvykti pas juos i
ju ofisa kur man ten neaisku ka pateiks ir ko nepateiks nes jau is
ankstesniu veiksmu matosi kad informacija zodziu ir informacija rastu
pas juos nesutampa.