Tema: Re: Daugiabutis problema
Autorius: Gintas
Data: 2015-10-18 11:26:28
Adminstratorius, gelbedamas bendrai naudojama turta (uz kuri jis atsakingas) nuo sugadinimo, neprivalo kreiptis i gyventojus del ju sutikimo. Fasado darbai patenka i sia kategorija.  Adminstratoriai tuo puikiai naudojasi. Kol namo gyventojai bus skolingi adminstratoriui uz atliktus darbo-atsiskirti nuo adminstratoriaus nepavyks.
Prisiknisti prie adminstratoriaus samdomu zmoniu atliekamu darbu kokybes ar nedevimo salmo-jokios naudos, nes adminstratoriui tai jokio poveikio nedaro, apart "niu, niu, niu" is savivaldybes (ir tai sunkiai apsiekiama)

Tinkamai surengtas gyventoju susirinkimas, po ko seka salygu atsiskirimui nuo adminstratoriaus gavimas, per istatymu numatyta termina.