Tema: Re: mistertango.lt
Autorius: Nerijus
Data: 2016-03-14 13:02:33
On 3/12/2016 6:57 PM, ManTas wrote:
> mane dar domina kitas klausimas - pvz. booking.com bookinu viezbuti, ten
> praso TIK priekines korteles duomenu (kort numeris, galiojimas ir
> savininkas) ir sekmingai bapkes nuskaiciuoja. Net CVC kodo nereik. Tai
> nupaveiksluoji korta ir naudoji??

	Nu taip. Negi pirma karta kreditine kortele naudojies?
	Paranojikams skirtas visa elektronas, i kuri "isimeti" tik tiek pinigu,
kiek tuo metu reikia.
	Normaliems zhmonems skirtas 3Dsekiure ir visokie kitokie SET'ai.

	N. M.

	P. S. HRS (o tikriausiai ir bukingas) tikrai veikia su viza elektronu,
ir niekas te pinigu nenuskaiciuoja ish anksto.
	Bent jau man niekada taip nebuvo. Gal del to, kad elektrone visada
laikau tik 10 leuru?
	:-)